Tuesday 24 September 2013

10 Langkah Diet kanser

Testimoni



Alhamdulillah, 1stly saya bersyukur kepada Allah SWT kerana saya disahkan oleh doktor pakar yang saya sudah berada dalam keadaan NORMAL semula.Saya telah disahkan menghidap kanser tulang tahap3 beberapa tahun lepas.Alhamdulillah, sekarang bacaan tumor maker saya telah berada di dalam ranking normal dan kesihatan saya telah bertambah baik dan bertenaga semula seperti dulu TANPA mengambil kimoterapi.Sebelum mengunakan produk ini, saya telah membaca dan meneliti info2 dari internet untuk membolehkan saya lebih memahami tentang B17 ini dan setelah menggunakan produk B17 yang telah disyorkan oleh En.Rafee, kanser saya telah berkurang  dan sakit2 serta lenguh2 di badan saya telah berkurangan secara mendadak dan sekarang saya berasa semakin sihat. Saya tidak dibayar untuk mengeluarkan testimoni ini.Semua ini adalah dari keikhlasan dari saya setelah berpuas hati dengan produk B17 ini. Setiap penyakit ada ubatnya,cuma atas usaha kita sahaja untuk mencari penawarnya...Terima Kasih Rafee
Bacaan Tumor Maker sebelum mengambil B17: 12/3/2011
CA-153 = 77 U/ml  (bacaan orang normal 9-51)
Bacaan Tumor Maker selepas mengambil B17: 14/10/2011
CA-153 = 46 U/ml  (bacaan orang normal 9-51)
Bacaan Tumor Maker selepas mengambil B17:  18/5/2012
CA-153 = 44 U/ml  (bacaan orang normal 9-51)

Siti, Pulau Pinang
012-4044241
 



Asalamualaikum Saya Bibi Hasnah binti Mohd Ayub Khan berasal dari sabah Saya seorang pengidap penyakit kanser Cervic Cancer telah merebak ke tulang belakang dan saya tidak berdaya untuk berjalan, pada bulan januari yang lepas  datang ke Damansara Damai untuk membeli produk B17 Amygdalin yang amat luarbiasa ini. 

Saya tidak mampu berjalan hanya menggunakan kerusi roda untuk kesana. Adalah di sebabkan sek kanser sudah menyerang saraf tunjang saya. saya hampir lumpuh akibat kanser ini. Saya datang di temankan suami dan adik yang memapah saya masuk kerumah En Mohd rafee untuk mendengarkan penjelasan produk yang sangat luar biasa ini. En Mohd Rafee mencadangkan beberapa produk yang lengkap untuk merawat penyakit saya ini.  


Sebenarnya saya merupakan seorang yang sangat sukar untuk mempercayai bahawa ada produk yang dapat menyembuhkan penyakit kanser ini, saya di "momokkan" bahawa kenser tidak ada ubat. pada suatu hari saya secara tidak sengaja menonton rancangan "Halal Bio" berkaitan dengan B17 Amygdalin yang mampu membunuh sel kanser sehingga 98% maka saya cuba mencari produk tersebut di malaysia, kebetulan juga seorang saudara saya telah di nasihatkan oleh seorang doktor di luar negara untuk memakan biji apricot sebagai langkah pencegahan dan membunuh sel kanser.
Alhamdulilah saya berjaya bertemu dengan produk B17 Amygdalin yang sangat luarbiasa ini di Damansara Damai. Oleh kerana keterbatasan pergerakan dan kewangan saya hanya mampu membeli B17 Amygdalin kapsul yang berharga Rm 350 dan 1 kilo Biji Apricot yang berharga Rm120.00 sahaja . 


saya mengamalkan B17 Amygdalin 1 biji tiga kali sehari dan memakan biji apricot 7 biji tiga kali sehari. Belum pun sampai 1 bulan mengamalkanya saya sudah dapat berjalan seperti normal tanpa menggunakan kerusi roda lagi. Kerusi roda tersebut saya sedekahkan pada sahabat saya yang lebih memerlukanya. Alhamdulilah B17 menjadi harapan terakhir saya. 


Kebetulan pula abang saya seorang pengidap kencing manis saya juga memperkenalkan beliau dengan biji apricot alhamdulilah hasilnya sangat lusr biasa. Hari 19.02.2011 ini saya datang lagi kerumah en Rafee untuk membeli B17 Amygdalin untuk diri saya dan rakan-rakan saya. Saya juga berminat untuk membantu rakan-rakan saya yang mengidap kanser untuk mengamalkan B17.
Untuk kearah itu saya merangka untuk menjadi stokis dan mengedarkan B17 ini kepada rakan-rakan saya dan menjadikan diri saya sebagai contoh. Testimoni ini saya lakukan dengan penuh kesedaran untuk membantu rakan-rakan dan diri saya. 




Saya Ismail Dari Ceras
No Hp : 013 3621557
Isteri saya Latifah telah mengalami kanser ovari tahap 4.
Minggu
Sebelum
Selepas
Minggu 1
Cancer antigen 125
(CA 125)           87.8 u/mL
Cancer antigen 125
(CA 125)              77.4 u/mL
Minggu 2
Cancer antigen 125
(CA 125)           77.3 u/mL
Cancer antigen 125
(CA 125)               26.5 u/mL
Minggu 7
Cancer antigen 125
(CA 125)           26.5 u/mL
Cancer antigen 125
(CA 125)               26.0 u/mL
Minggu 8
Cancer antigen 125
(CA 125)         26.0 u/mL
Cancer antigen 125
(CA 125)               17.0 u/mL
Saya ingin berkongsi pengalaman dalam masa Lapan Minggu sahaja Isteri saya 100%
Bebas dari kanser Ovari . Saya menggunakan B17 Amigdalin 500mg dan B17 Kapsul Apricot Seed.
1. Dos yang saya gunakan B17 Amygdalin 500mg 1 biji dalam keadaan perut kosong dengan segelas air putih sebelum tidur.
2. B17 Apricot Seed saya makan 2 biji setiap 1 jam. Hasilnya saya bebas dari kanser Ovari dalam masa 8 Minggu.
3. Selain itu saya juga makan buah betik setiap 4 jam dan makan buah Durian Belanda dan Buah Nenas seberapa kerap yang boleh.
4. Menjaga Pantang dalam pemilihan makanan hubungi saya No Hp 013 3621557 Mari kita berkongsi bersama jika anda mempunyai masaalah sama seperti saya.
5.Saya juga ada melakukan rawatan tradisional ambil air tawar dan Doa-doa tertentu, saya faham tanpa berserah kepada Allah segala yang kita lakukan tidak mendapat keberkatan.
Yang Benar
Ismail

Kaedah Rawatan Dr. Krebs merupakan sebuah kaedah yang sangat powerfull dan sangat-sangat terbukti keberkesananya. Ramai pakar metabolic Tharapy menggunakan  kaedah ini.  

Testimoni 2

Shahilah Mohamad, No 4-1-3-12 D'Tinggian , Suasana apartment, Bandar Tun Hussin On
43200 Ceras Selangor
  Ibu saya sudah menjalani pembedahan dan rawatan untuk membuang Rahim dan melakukan kimotherapy. Alhamdulilah hampir 100% sembuh. Saya sangat gembira mendengarkan hal ini, saya rasa ibu sudah semakin normal. Apa yang saya telah terlepas pandang adalah makanan.
Saya tidak begitu faham tentang pantang orang kanser. Ibu saya telah melanggar pantang ( sebetulnya saya dan ibu juga tidak tahu ) ada makanan tertentu yang dapat menyuburkan sel kanser. 

Apa yang telah berlaku setelah makanan tersebut di ambil hanya selama 3 minggu sahaja. Mak menderita kesakitan yang sangat luar biasa. Bahkan pekara yang tidak pernah berlaku dahulu berlaku pada ibu saya sekarang. 

Dengan pengambilan B17 dan beberapa produk dari Blog ini. Alhamdulilah dalam masa 2 minggu berbagai perubahan positif telah berlaku. Misalnya dari ibu saya tidak mampu berjalan sekarang sudah boleh berjalan. dari kesakitan yang sangat sakit selepas makan Air rebusan daun durian belanda dan mkn kapsul Groviola & B17 , Tripsinchemotripsin , bromalain, Ce/Rb solution 2 hari sahaja kesakitan yang luarbiasa tersebut hilang. Cecair busuk yang keluar dari rahim Ibu saya sudah 100% tidak berbau lagi. Cuma lelehan tersebut masih sedikit sahaja lagi yang tinggal. Saya juga maklum baru 2 minggu saya mengamalkan B17 dan Set Rawatanya.

Saya mengalami detik-detik cemas apabila ibu saya menderita akibat salah makan makanan tertentu. Seperti di beri peluang kedua Oleh Allah untuk memperbaiki hidup kami sekeluaga. Saya tidak di bayar untuk mengeluarkan Testimoni ini. tapi atas kesedaran diri sendiri untuk membantu dan memberi petua kepasa sesiapa yang ingin mendapatkan nasihat secara percuma apa yang saya lakukan demi Ibu tercinta. Sila hubungi saya atau datang kerumah berkenalan dengan Ibu saya. Saya tidak ada apa-apa untuk di jual, saya bukan stokis B17. Tapi kesilapan kita mendapat maklumat tentang Produk dan makanan akan membuat kita rasa bersalah sedangkan kita mampu mengubahnya.


JAGALAH KESIHATAN DIRI ANDA , ANDA MAMPU MENGUBAHNYA

Shahilah Mohamad
No 4-1-3-12 D'Tinggian 
Suasana apartment,
Bandar Tun Hussin On
43200 Ceras Selangor


Testimoni

Alhamdulilah anak saya leukemia berusia 3 tahun makan Amigdalin 100mg , ( selama 3 sahaja ) Menunjukan perubahan yang sangat cepat... Ada produk Tambahan tak ? Utk anak saya makan agar pulih 100% 

Khairulnizam Mohd Noor 
No 112 Felda Jengka 6 
26401 Bandar jengka Pahang 
0139976128

Testimoni

... Saya belikan Graviola Teh dari en rafee ... minum 1 minggu kawan saya doktor kata kanser rahim dia semua clear... dah ok... sekarang saya mau oder B17 Kapsul apricot seed lagi...

Alice Chew
6B Lebuh raya Rose
Penang

P/S Kami juga ada menjual Graviola Teh di samping Graviola Kapsul.

Testimoni

Mr Tan Ceras... 

Mak saya makan B17 Amigdalin 500mg Tablet, B17 Apricot Seed Kapsul, Graviola, Cesium k dan Univase Forte setiap kali melakukan ujian darah tumor marker mendadak turun 100 mata....

1 comment:

  1. Salam.. & mintak maaf..

    Saya & ayah, Ismail 013 3621557, mahu sebarang testimoni berkenaan ibu saya, Latifah dipadam serta merta kerana beliau telah meninggal dunia pada 17 September 2013..

    Harap testimoni berkenaa ibu saya akan dipadam kerana kami tidak mahu lagi terima panggilan bertanyakan tentang produk ini..

    Sekian harap maklum...

    ReplyDelete