Wednesday 25 September 2013

Vitamin A + E Emulsion


Kajian tentang  Vitamin A + E Emulsion secara formal pertamakali bermula di Jerman, oleh sekumpulan saintis Mugos Laboratories di Munich. Berikutan hasil penelitian mereka tentang  sekumpulan pelaut yang  sangat kicil bilangan mereka yang mengidap kanser paru-paru, sedangkan fakta menunjukan kebanyakan mereka menghisap rokok sejak dari kecil lagi. Secara lojiknya seharusnya khadar pengidap kanser paru-paru di kalangan mereka harus tinggi.

Setelah mempelajari fenomena tersebut, didapati bahawa mereka makan hati ikan mentah dengan khadar yang tinggi. Kita semua tahu bahawa hati ikan mempunyai kandungan Vitamin A dan E yang sangat tinggi. Kesimpulan logik yang dapat kita rumuskan di sini adalah dengan pengambilan Vitamin A dan E yang tinggi dapat menghalang dan mencegah penyakit Kanser Paru-paru bagi perokok berat.

1.   Vitamin A dan analog yang telah menunjukkan kemampuan untuk membantu menghalang proliferasi sel kanser dan membantu dalam kembali ke pola pertumbuhan normal.
2.  Mempunyai kemampuan yang sangat kuat untuk menghalang kanser khsusnya pada bahagian leher , kepala dan leukemia. Menghalang kanser paru-paru. Pengidap kanser paru-paru sangat di galakan menggunakan produk ini.
3.  1 titik A mulsin-mengandungi 15.000 unit. Tubuh manusia  mampu menguruskan lebih dari satu juta unit  vitamin A pada satu hari  dalam dosis progresif, tanpa menghasilkan toksix  di hati manusia.

No comments:

Post a Comment