Wednesday 25 September 2013

Cesium / Rubiduem


Cesium / Rubiduem


Killing Cancer Cells With High pH Therapy pH Range
-Cell death-----Mitosis--------Cell death--
---6.5------------7.35-----------7.5---------
Sel kanser yang normal hanya akan dapat hidup dan membiak (menjalani mitosis) dalam persekitaran pH 6.5 hingga pH7.5. Sel yang sihat mempunyai khadar pH 7.35. Ini menunjukan sel kanser hanya boleh hidup dan membiak dalam persekitaran berasid sahaja. Jika persekitaran yang beralkali sel kenser tidak dapat hidup.

Pengambilan Cesium k yang berjadual, boleh menyebabkan peningkatan khadar pH dari persekitaran asid kepada persekitaran alkali. Apabila paras pH dalam badan berada dalam alkali boleh menyehatkan normal sel. Tetapi ia amat merbahaya kepada kanser sel, apabila kandungan ph dalam badan meningkat melebihi pH7.5. Apabila paras pH dalam badan meningkat kepada pH8.0 sel kanser akan mati dalam masa 48jam.

Apakah bahan yang boleh masuk kedalam sel kenser
 
Setiap sel dalam badan kita diumpamakan sabagai sebuah sistem janakuasa mini, yang mengeluarkan cas-cas eletrik. Cas-cas ini terdiri dari positif dan negatif, haruslah berada dalam keadaan yang seimbang. Untuk membolehkan membawa makanan dan mengeluarkan racun dari sel yang normal.

Apabila sesuatu sel itu diserang kanser, sel tersebut akan mengalami kekurangan cas eletrik yang sangat drastik dari 90 millivolts kepada 40 millivolts. Apabila sesuatu sel mengalami kekurangan cas eletrik dari tahap yang sebenar maka proses pengambilan makanan dan toksin atau racun tidak dapat bekerja dengan baik. Hanya lima bahan sahaja yang dapat keluar dan masuk kedalam sel kanser. Iaitu air (water), gula (sugar), potassium, cesium and rubidium. Oksigen tidak boleh memasuki kedalam sel kanser. Sekarang anda lihat, walaupun banyak oksigen berada di dalam darah kita, ia tidak dapat masuk kedalam sel kenser.

Cesium  dapat memasuki kedalam sel kanser kerana sifat cesium K yang “electrical properties” menyebabkan ia dapat dan kekal berada dalam sel kanser. Selain dari itu cesium K adalah bahan “extreme alkalinity” ( kealkalian yang amat tinggi ) maka ia dapat membunuh sel kanser dengan cara mencipta persekitaran tubuh badan beralkali.
Mujurlah, sel-sel yang sihat tidak terjejas oleh Cesium  kerana voltan sel mereka membenarkan mereka untuk memperseimbangkan mereka sendiri.  Makan beberapa biji pisang dan kentang untuk membantu proses pemulihan ini.

Dr. Sartori menjelaskan dalam membabitan beliau dalam merawat kanser menggunakan terapi Cesium. 50 orang pesakit kanser pangkalan (13 komatos),di rawat menggunakan Cesium. Semua telah dijangka untuk mati di dalam minggu, Selepas 2 minggu merawat menggunakan cesium , 13 orang mengalami kematian paparan autopsies menunjukan tiada sel kanser di dalam tubuh mereka. Selepas 12 bulan menjalani rawatan cesium , 12 orang telah meninggal dunia. Tetapi 25 orang telah berjaya di selamatkan, ini merupakan sesuatu yang sangat mengkagumkan dimana 50% berjaya di rawat dengan menggunakan cesium.

Sel-sel kanser adalah adalah sel yang lemah, bahkan jauh lebih lemah daripada sel-sel yang sihat. Ia adalah amat senang di bunuh jika anda berjaya menciptakan lingkungan atau persekitaran alkali dalam diri anda. Protokol-protokol berikut adalah berbahaya untuk sel-sel kanser, tetapi tidak berbahaya untuk sel yang sihat.

High pH Environment
Sel-sel kanser dapat hidup dalam sebuah persekitaran yang asid. Kehadiran persekitaran yang bersifat alkali akan memupuskan habitat kehidupan sel kanser. Walaupun banyak berdiet boleh membantu alkalinize badan anda, tetapi tidak dapat di lakukan dengan sepantas Cesium

No comments:

Post a Comment