Wednesday 25 September 2013

Kapsul B17 Apricot Seed Malaysia





Kandungan 300 kapsul dalam 1 botol ini Harga Rm170.00
( tidak termasuk kos pos ).

Bersamaan 0.56 sen yang anda belanjakan untuk merawat penyakit maut ini.Terlalu murah dengan manfaat yang anda perolehi dan terbukti sangat bekesan.


Kapsul aprikot merupakan sebuah alternatif begi pengidap penyakit maut ini.

Biji Apricot yang digunakan dalam kapsul ini merupakan Biji apricot khusus yang digunakan untuk merawat kanser.

Biji apricot yang di gunakan telah melalui proses Nyah aflan toxsin ( strial ) selama 30 min. Tanpa menjejaskan Khasiat yang ada didalam biji apricot ini.

Untuk siapa B17 Apricot .

  1. Sangat sesuai bagi pesakit yang telah menjalani chemotherapy.
  2. Pesakit kanser kronik dan biasa.
  3. Pesakit Kanser yang tidak berupaya memakan biji Apricot kerana pahit.
  4. Orang awam yang cintakan kesihatan dan ingin memelihara kesihatan dari di hidapi kanser.
  5. Pesakit kanser yang sudah tua.

Kapsul ini berfungsi untuk
1. Mengurangkan kerosakan organ akibat Kanser
2. Memperbaiki Kerosakan sel akibat chemotherapy.
3. Mengurangkan kesakitan akibat kanser.
4. Menambah tenaga
5. Menambah jumlah oksigen dalam darah
6. Mengekalkan paras Alkali dalam badan
7. Membunuh sel kanser.
8. Mengecutkan bengkak akibat sel kanser.

Testimoni

CA125 : 1800 sebelum menggunakan Kapsul B17 Apricot Sead ini. Setelah menggunakan selama 2 minggu sudah menjadi CA125 : 800.
Rozita Bt Abdullah 012 9504183 Terengganu

CA19.9 : 2700 sebelum menggunakan Kapsul B17 Apricot Sead ini. Setelah menggunakan selama 3 minggu sudah menjadi CA19.9 : 33. ( Normal) sudah tiada sel Kanser dalam darah saya.
Wan Kamarudin Kuantan Pahang.

Ibu Mertua  

saya menggunakan Kapsul + Amigdalin dalam masa 2 bulan penyakit kanser usus tahap 4 yang beliau hidapi semakin berkurangan, selera makan semakin bertambah
Ahmad Tajudin.


Puan Rahimah Mohd Nor

Saya menetap di Syah Alam kehidupan saya bersama suami dan anak2 menjadi sangat bahagia. Sehinggalah saya di Sahkan Kanser Payu Dara Tahap 4. Terasa ingin bunuh diri dan kecewa dengan penyakit Kanser saya. Saya habis beribu-ribu ringgit untuk rawatan penyakit saya, tidak juga sembuh. Apa sahaja ubat yang di cadangkan kawan-kawan saya, pastilah saya akan beli. Saya sedar saya telah berubat dengan cara yang salah. Saya dah "pokkai" tak ada duit nak beli ubat kanser lagi. Sehinggalah saya terlihat sebuah rancangan Tv Tentang Kanser dan B17. Alhamdulilah saya sudah bebas dari Kanser sekarang.

Saya pengidap colon cancer tidak dapat membuang air besar dengan normal. Setelah makan B17 Kapsul dan Biji Apricot . Tummor maker kembali normal. Kesan bengkak sudah pulih seperti biasa.

Khairul abidin Sidek
11 jalan 5b/6 taman setapak indah, setapak

Ahmad Karismanan:

Saya mengalami bengkak di leher dan kerongkong 2 bulan saya terlantar di hospital, tidak dapat bergerak dan kesakitan yang amat sangat Mengambil Kapsul apricot ini selama 2 bulan makan 2 biji setiap 4 jam .
Pada hari ini 9.08.2010 saya dah boleh berjoging.

karisman Labuan

Lanjutan Rawatan saya menggunakan Enzim dan B17 500mg 3 kali sehari. Sesuatu yang menarik dalam rawatan ini saya makan buah betik hampir 2 biji sehari. Sehingga buang air besar bau betik, buang air kecil bau betik. Saya makan durian belanda juga untuk membantu proses rawatan. Luar biasa... bengkak yang
saya alami sudah semakin kecil,.... kesakitan sama sekali tidak terasa.
Call saya....sekarang banyak petua dan rahsia rawatan B17 ingin saya berkongsi dengan Anda semua. Terasa seperti mati hidup semula kerana Dr Sah kan saya hanya boleh hidup 6 bulan sahaja lagi. Ada juga yang tidak percaya bahawa saya masih hidup sehingga sekarang.

Saya tidak di bayar oleh sesiapa untuk mengeluarkan Testimoni ini. Tapi saya ingin berkongsi pengalaman kanser dengan anda semua.

karisman Labuan

Sehingga saat ini saya yakin saya akan sembuh 100% dari Ujian yang maha berat ini. Sekarang saya masih menggunakan B17 Insyaalah kita merancang Allah jua yang menentukan.


Khasiat lain dari kapsul apricot ini :

1. Mencegah dan merawat penyakit kanser
2. Membantu menstabilkan tekanan darah
3. Mengurangkan masalah sakit sendi
4. Menyelesaikan masalah jerawat
5. Menghaluskan kulit
6. Membantu masalah buasir
7. Mengelakkan migrain
8. Menyelesaikan masalah haid tidak teratur
9. Kencing Manis
10. Menghilangkan keputihan (bagi kaum wanita)
11. Melegakan asma dan resdung
 

No comments:

Post a Comment