Wednesday 25 September 2013

Pancreatic Enzymes Univase Forte


Kekurangan salah satu nutrien khusus dalam makanan seharian merupakan salah satu sebab anda mengidap penyakit kanser. Terapi enzim merupakan salah satu kaedah rawatan alternatif yang selamat dan berkesan. mengandungi proteolisis enzim yang berupaya merosakan sel kanser itu. Terapi enzim pada amnya adalah bahagikan kepada dua jenis:

Enzim makanan dan proteolisis ( penghadaman enzim protein) Beberapa penyelidik termasuk Dr John Beard, Dr Ernst Krebs, Jr dan Dr Dean Burke mendapati bahawa sel kanser itu diselaputi dengan satu lapisan protein dan lapisan protein ini berfungsi untuk mempertahankan sel kanser dari serangan sel yang normal. Menurut mereka, jika anda dapat menghancurkan lapisan protin tersebut dari pada melindungi sel kanser, maka sel normal dengan kerjasama leukosit ( sel-sel darah putih ) dengan mudah memusnahkan sel kanser.

Terapi enzim satu rawatan yang dapat menukar tumor kepada sel malignan, merangsang apoptosis dalam sel-sel tumor, pemisahan tumor, menghapuskan toksin-toksin dan sel-sel kanser, mengembalikan fungsi-fungsi badan, memperkuatkan badan dan sistem imun, menciptakan keadaan pH alkali dalam badan seseorang.

Pekara pertama yang harus anda lakukan untuk merawat kanser adalah dengan cara mengubah persekitaran dalaman kepada khadar pH tertentu. Dengan mengubah persekitaran pH dalam badan akan menyebabkan sel mutasi tergendala dan sel baru kanser tidak dapat bertahan dalam persekitaran alkali. Sel tersebut akan mati. Terapi enzim mengandungi enzim Proteolytic yang dapat merosakan sel tumor, sel-sel kanser dan toksin-toksin. Polysaccharidase merupakan egen yang dapat menggalakkan kekuatan sistem imun dan menyediakan lebih banyak tenaga.

Fungsi-fungsi Enzim:

Memulihkan persekitaran dalaman: yang termasuk darah pH menjadi agak beralkali, menambahkan tenaga, memulihkan bakteria baik di usus, mengukuhkan sel-sel, meningkatkan proses penghadaman, menguatkan sistem imun, mantain keseimbangan badan. Antikeradangan. Anti-infection. Penguraian. Penulenan darah: menghapuskan bahan-bahan buangan, maintain pH menjadi agak beralkali, mengekalkan kebendaliran dengan betul ,
Meningkatkan metabolisme sel, mengukuhkan badan, menghidupkan semula sel cedera atau berubahan sel.

No comments:

Post a Comment